ZatvoriKolačići i politika zaštite privatnosti.

Ove internetske stranice koriste kolačiće (tzv. cookies). Ako želite saznati više o načinu na koji koristimo kolačiće kliknite.ovdje. Ako želite ukloniti ovu poruku i prihvatiti primjenu kolačiće na ovim internetskim stranicama kliknite na "X"

Razlog za promjenu
Bez obzira kako počinju naše priče o uspjehu, svaka od njih počinje s inspiracijom koja potiče promjena na bolje. A postoji još jedan razlog toj težnji: Ljudi. Oni oblikuju našu viziju, usmjeravaju naš kurs i pomažu nam u navigaciji prema našim ciljevima.

image-3
Prvih 100 vlasnika patenata u svijetu

Inspirirano pametnom generacijom
Smatramo kako doprinos svake pojedine osobe ima utjecaja prilikom mijenjanja svijeta na bolje. To je razlog zašto je pametna generacija naš najveći izvor inspiracije: Inspirira nas stalna promjena ljudskih potreba i načina života te nastojimo zadovoljiti potražnju najboljim i najkorisnijim rješenjima.

image-5
Brend koji govori jezikom ljudi

Priča o brendu Beko

Priča o brendu Beko započela je 1955. godine - jednom jedinom perilicom rublja. I s jednim ciljem. Svima omogućiti pristup pametnim proizvodima. Danas smo drugi po veličini brend u Europi u sektoru bijele tehnike. Od našeg prvog dana 1955. godine jedan glavni princip vodi brend Beko: Promjena na bolje. Prema tome, priča o brendu Beko je priča o stalnoj, pozitivnoj promjeni. A želja za inovacijama - za dobrobit naših korisnika i okoliša - omogućila nam je uspjeh


image-7
Drugi po veličini brend u Europi u sektoru bijele tehnike

image-9

image-10

image-11


Promijenili smo naš logotip upravo zbog "promjene na bolje".

image-13